Nicio recenzie Scrie o recenzie
Stare produs: New
Împachetare Cadou: Opțiuni disponibile
€4,83
În stoc
Grăbește-te! Stocul curent este:
SKU: SS1101

Teolog de renume international, Richard Bauckham ne ofera un studiu succint si antrenant cu privire la revelatia divina in Scriptura. El sondeaza semnificatia adanca a catorva momente binecunoscute din istoria biblica, cu scopul de a formula un raspuns la intrebarea-cheie careia Biblia are menirea de a-i raspunde: Cine este Dumnezeu?

Accesibil cititorilor mai putin avizati si important pentru specialisti, volumul de fata se deschide cu explorarea a trei evenimente-cheie ale Bibliei, prin care Dumnezeu este revelat: visul lui Iacov de la Betel (revelatia prezentei divine), Moise la rugul aprins (revelatia Numelui Divin) si Moise pe Muntele Sinai (revelatia caracterului divin). In fiecare caz, Bauckham urmareste aceste teme in intreaga Scriptura. El arata apoi modul in care Noul Testament construieste pe temelia Vechiului Testament, explorand trei evenimente revelatorii din Evanghelia dupa Marcu, evenimente care reveleaza Trinitatea: botezul lui Isus, schimbarea la fata si rastignirea.

Despre autor:

Richard Bauckham (PhD. University of Cambridge) este cercetator principal la Ridley Hall, Cambridge. De asemenea, este profesor invitat la St. Mellitus College, Londra, si profesor emerit de Noul Testament la University of St. Andrews.  Bauckham este membru al Academiei Britanice si autor al mai multor carti, printre care: The Christian World around the New Testament, Gospel of Glory, The Testimony of the Beloved Disciple, The Jewish World around the New Testament si Jesus and the Eyewitnesses.

Cuprins:

Prefata
Introducere
1. Revelatia prezentei divine
2. Revelatia Numelui Divin
3. Revelatia caracterului divin
4. Revelatia Trinitatii

„Richard Bauckham isi distileaza aici solida sa eruditie biblica sub forma unui studiu antrenant si accesibil, care vizeaza nimic altceva decat caracterul lui Dumnezeu. O carte de mica intindere, dar importanta, despre un subiect fundamental.“

—N. T. Wright, profesor de Noul Testament, University of St. Andrews

„Nu exista decat o mana de teologi la care fac apel pentru a invata ceva nou si important despre Biblie si Dumnezeul ei. Richard Bauckham este unul dintre ei. Cine este Dumnezeu? este o carte despre revelarea de sine a lui Dumnezeu, fiind ea insasi o revelatie. Dumnezeu se autodetermina, dar El a hotarat sa se descopere pe sine in felul Sau, la vremea hotarata de El si unor oameni alesi de El. El si-a revelat chiar si Numele, cu toate ca acesta continua sa fie invaluit in mister. Si este uluitor faptul ca acest Dumnezeu, cu un Nume revelat, singurul Dumnezeu al creatiei, doreste si a hotarat sa fie impreuna cu noi, acum si pentru totdeauna, si in mod specific in persoana lui Isus Hristos. Aceasta carte ar trebui sa se gaseasca pe raftul oricarui pastor, al oricarui laic si al oricarei persoane interesate sa cunoasca mai bine cine este Dumnezeu. Este Bauckham in forma sa cea mai clara si hranitoare sufleteste – o lucrare clasica.“

—Ben Witherington III, profesor de Noul Testament, pentru studii doctorale, Asbury Theological Seminary, profesor emerit, St. Andrews University

„Bauckham scrie ca un erudit, cu o minte patrunzatore si instruita; el scrie despre Dumnezeu intr-o maniera relativ usor de inteles, pe cat este aceasta posibil, si vorbeste despre Dumnezeul Vechiului Testament si despre Dumnezeul Noului Testament intr-o mod care demonstreaza ca acesta este un singur Dumnezeu, zugravit concret si consecvent in ambele testamente.“

—John Goldingay, profesor de Vechiul Testament, Fuller Theological Seminary

„In acest stralucit volum, de mici dimensiuni si usor de citit, Bauckham pune perena intrebare «Cine este Dumnezeu?» si ofera un raspuns. Procedand astfel, el arata modul in care se poate construi o teologie biblica profund revelatoare. Este o carte de savurat; claritatea si dimensiunea ei biblica profunda il calauzesc pe cititor catre o intalnire noua cu Dumnezeul Bibliei.“

—Mariam Kovalishyn, profesor de Noul Testament, Regent College

„O carte extraordinara, chiar daca de mica intindere, pentru oricine doreste sa-L cunoasca pe Dumnezeu. Cu luciditatea si accesibilitatea care il caracterizeaza, prin tratarea cu atentie a evidentelor si prin prezentarea convingatoare a argumentelor, Bauckham ne arata ca a-L cunoaste pe Dumnezeu depinde de descoperirea de sine a Sa, precum si de initiativa Lui de a fi cu omul, ca Dumnezeu al apropierii, intimitatii si prezentei active. Prin interpretarea relatarilor privitoare la visul lui Iacov si la experienta avuta de Moise la rugul aprins, dar si prin discutarea a trei momente-cheie ale revelatiei divine, si anume botezul lui Isus, schimbarea la fata si rastignirea, Bauckham explica minunat modul in care Dumnezeu cauta sa fie «Dumnezeu-cu-noi», prin Isus si prin Duhul Sau. Bauckham ilustreaza aceste relatari cu cateva picturi vechi din Etiopia, o tara in care crestinismul exista de aproape 1700 de ani. Procedand astfel, Bauckham subliniaza universalitatea revelatiei lui Dumnezeu si prezenta Lui dinamica si personala, prin Isus Hristos. Aceasta carte – a carei semnificatie depaseste cu mult dimensiunile ei – va fi apreciata de oricine doreste sa-L cunoasca mai bine pe Dumnezeu.“

—Desta Heliso, profesor de Noul Testament si literatura iudaica veche, Ethiopian Graduate School of Theology

Transport gratuit la comanda de 170 lei

Împachetare Cadou