Livrare

Livrarea este gratuită pentru comenzi peste 170 de Lei, în România.

Produsele se livreaza în limita stocului disponibil. Deşi ne străduim să avem actualizate la zi informaţiile pe site, se poate întâmpla ca unele titluri/produse să nu fie disponibile, chiar dacă, pe site apar ca fiind în stoc. În acest caz vei fi înştiinţat şi, numai dacă doreşti, poţi înlocui produsul cu unul asemănător. Termenele de livrare menţionate nu depind numai de noi ci şi de furnizorii şi de curierii cu care suntem în contract.

Livrare în România

În funcție de disponibilitatea produselor în stoc, acestea vor fi expediate în cel mai scurt timp posibil către tine, prin Fan Courier. În mod normal, fiecare comandă este expediată în 24-48 ore de la primirea ei, şi ajunge la destinaţie în 24-48 ore.

Pentru România costul este de 17 lei, pentru orice colet, indiferent de dimensiuni sau greutate.

Livrarea este gratuită dacă comanzi produse în valoare de peste 170 de Lei, în România.

Livrare Worldwide

Produsele noastre pot fi comandate de oriunde de pe glob, ele urmând a fi livrate prin UPS. Singura restricţie este legată de plată – vei putea plăti numai online, cu cardul sau prin transfer bancar în unul din conturile noastre. Fiecare comandă este expediată în 24-48 ore de la primirea ei, şi ajunge la destinaţie în 2-3 zile, excepţie făcând destinaţiile izolate sau foarte departe de orice hub UPS.

În ceea ce priveşte taxa de transport, ea diferă în functie de destinaţie şi greutatea coletului (fizică sau volumetrică), taxă ce se va calcula automat în site după introducerea adresei de livrare, la finalizarea comenzii.

Produsele se livreaza în limita stocului disponibil. Deşi ne străduim să avem actualizate la zi informaţiile pe site, se poate întâmpla ca unele titluri/produse să nu fie disponibile, chiar dacă, pe site apar ca fiind în stoc. În acest caz vei fi înştiinţat şi, numai dacă doreşti, poţi înlocui produsul cu unul asemănător. Termenele de livrare menţionate nu depind numai de noi ci şi de furnizorii şi de curierii cu care suntem în contract.

Dacă doreşti să ne contactezi pentru orice alte detalii, te rugăm să ne scrii pe adresa de email mailto:office@stephanus.ro sau să ne suni la numărul de telefon +(4) 021.335.65.77.

Livrarea este gratuită dacă optezi pentru ridicarea comenzii din librăria noastră în București.

Adresa librăriei este:

Str. Bibescu Vodă Nr. 1, Bl. P4, Sector 4, 040151, Bucureşti, România

Direcții

Orele librăriei sunt:

Luni-Vineri: 10.00 - 18.30

Sambătă: 10.00 - 14.00

Duminică: Închis

Retur în 30 de zile

Ca și în cazul altor produse, cărțile, jocurile sau accesoriile nu se potrivesc mănușă oricui, așadar poți returna produsele care nu îți sunt întocmai pe plac sau le poți schimba cu altele. Te rugăm să completezi formularul de retur și să ni-l trimiti pe adresa office@stephanus.ro.

Formularul poate fi descărcat accesând acest link.

Mai multe detalii despre returnarea produselor găsești în Termeni și Condiții - punctul 20. Dreptul de retragere (Retur).

În acest sens, vom respecta prevederile Ordonanței Guvernului nr. 130/2000 privind regimul juridic al contractelor la distanță, cu modificările și completările ulterioare, prin care cumpărătorul (numai în condițiile actului normativ menționat) are dreptul ca în termen de 30 de zile, de la intrarea în posesie fizică a produselor, să denunțe unilateral contractul.

Denunțarea unilaterală a contractului se va face în scris printr-un document semnat de cumpărător și transmis, electronic sau prin poștă cu confirmare de primire, către EDITURA STEPHANUS SRL, str. Bibescu Vodă, nr.1, Bl. P4, sect. 4, București, email office@stephanus.ro, tel. 0748065431, 021/335.65.77, fax. 021/335.59.48. Denunțarea unilaterală a contractului se poate face și completând formularul de returnare standard din cadrul site-ului nostru.

Dacă cumpărătorul denunță unilateral contractul, acesta va primi în termen de 30 de zile de la denunțarea unilaterală în scris (document semnat de cumpărător și transmis electronic sau prin poștă cu confirmare de primire) prețul contractului, condiționat de returnarea bunurilor în ambalajul original, și doar dacă acestea nu au suferit deteriorări. Rambursarea poate fi amânată până la data la care se primesc inapoi produsele sau până la momentul la care s-a furnizat dovada că s-au trimis produsele inapoi (va fi luata în calcul data cea mai apropiată).

Cheltuielile aferente returnării bunurilor vor fi suportate de către cumpărător. Vânzătorul are dreptul ca în situația în care considera că acțiunile cumpărătorului au fost cu rea intenție să solicite daune interese de la acesta, în condițiile legislației.

Deasemenea, consumatorul are dreptul să notifice în scris comerciantului că renunță la cumpărare, fără penalități și fără invocarea unui motiv, în termen de maxim 30 de zile de la primirea produsului.

Exceptie de la dreptul de returnare fac înregistrările audio sau video sigilate care au fost desigilate după livrare, ziarele, periodicele și revistele, continut digital care nu este livrat pe un suport material, dacă prestarea a început cu acordul prealabil expres al cumpărătorului și după ce acesta a confirmat că a luat la cunoștință de faptul că își va pierde dreptul de returnare. (ex. Cardul Cadou)

Cu alte cuvinte, ai dreptul să renunți la produsele pe care le-ai cumpărat online în termen de 30 zile de la data de la care ai primit produsele (prin curier sau posta). Ni le trimiți inapoi si noi iti returnam banii. Din punct de vedere legal, nu trebuie să invoci niciun motiv, dar o explicație ne-ar ajuta sa evitam astfel de situații pe viitor.