(Nici o recenzie) Scrie o Recenzie

2017
Editura:
Scriptum
ISBN:
978-606-8712-42-0

Descriere

Aceasta carte proclama ca legamantul vesnic al lui Dumnezeu cu omenirea a fost incheiat - Crestinii astazi traiesc in prezenta lui Dumnezeu si au viata vesnica. Aceasta intelegere (numita Escatologia Legamantului) afirma ca intreaga profetie Biblica - incluzand parousia (venirea) lui Christos, imparatia lui Dumnezeu si intemeierea cerului si pamantului nou (Apocalipsa 21-22) a fost implinita la vremea cand Ierusalimul a fost distrus in A.D. 70.

Ce spun altii despre cartea „Cine este acest Babilon?”
Aceasta este una dintre cele mai cuprinzatoare carti de escatologie pe care le-am citit. Cartea Apocalipsa este explicata din perspectiva preterista, si autorul o relationeaza cu epistolele lui Pavel si Discursul Olivetic. Desi nu sunt de acord cu tot ce scrise in carte (ex. abordarea non-fizica a invierii), cartea a clarificat intrebarile mele legate de implinirea cartii Apocalipsa. Sunt multe argumente bune in favoarea datarii timpurii a Apocalipsei. Aceasta carte trebuie sa faca parte din biblioteca ta.

Evanghelist John L. Bray, Lakeland, Florida

Cine este acest Babilon? trebuie citita de catre orice cercetator serios al Bibliei. Prezentarea si argumentarea atenta a lui Preston il duce pe cititor prin multe intrebari arzatoare cu care se confrunta Crestinismul astazi. Aceasta lucrare foloseste cele mai rafinate autoritati, dar nu este o simpla refolosire a unui material mai vechi, ci este o prezentare atenta a influentei lui Pavel asupra Apocalipsei, un studiu ne mai gasit altundeva. Tabelele din aceasta carte sunt uimitoare si convingatoare in demonstrarea relatiei dintre Discursul Olivetic si Apocalipsa. Preston nu lasa nicio piatra neintoarsa si nu lasa nicio indoiala ca Apocalipsa a fost scrisa inainte de A.D. 70, si ca Babilonul din Apocalipsa a fost Ierusalimul din primul secol. Aceasta carte este academica dar nu plicticoasa. Se misca cu o prospetime care il atrage pe cititor de la sectiune cu interesul unui cautator de comori. Sa nu cumva sa nu citesti aceasta carte!

George Monta, autor, Prophecy Handbook

Alți Clienți au mai vizualizat şi