Nicio recenzie Scrie o recenzie
Stare produs: New
Împachetare Cadou: Opțiuni disponibile
30,00lei
În stoc
Grăbește-te! Stocul curent este:
SKU: C01

Este o carte fascinanta care adreseaza problema relevantei in proclamarea Evangheliei, incercand sa raspunda la o intrebare dificila: Cum se poate comunica adevarul neschimbabil si absolut al Scripturii unei lumi aflata intr-o continua transformare? Dupa o analiza informata si competenta a culturii contemporane, autorul ne ofera cateva principii fundamentate biblic si practice cu ajutorul carora putem naviga pe o linie de echilibru care sa evite atat capcana relevantei cu orice pret, cat si pe cea a izolarii.
Pastor Petru Bulica, Biserica Baptista Betel, Timisoara

Cum putem patrunde cu adevarul biblic intr-o lume de telespectatori inraiti, de oameni dependenti de televizor? In ce fel putem transmite mesajul Evangheliei intr-o lume coplesita de imagini si lipsita de cuvinte? Care sunt caile prin care putem sa comunicam in mod relevant cu semenii nostrii plictisiti si izolati in individualismul secolului 21? Acestea sunt intrebarile la care David Henderson raspunde cu claritate, aducand argumente pertinente, validate de o bogata experienta acumulata in conducerea a numeroase programe si organizatii crestine.
Mirel Talpes, Presedinte "International Needs" Romania

Nu o exegeza de interes restrictiv, academic sau de cabinet, ci o directie de viziune in evanghelismul modernitatii.  O presimtire lucida. Bransarea binevenita a Evangheliei la spiritul veacului. Acesta e meritul autorului.
Pastor Vasile Duma, Biserica Baptista Golgota Arad

Recunosc in autorul lucrarii acelasi intelectual evanghelic admirabil cu care am avut placerea sa colaborez in programe comune cu International Needs Romania. Lucrarea sa este un ghid foarte util pentru toti cei ce suntem implicati in diferite modalitati in transmiterea mesajului Evangheliei.
Ghita Dragan, Presedinte "Alt FM" Romania

Preocuparea fatisa a acestei carti este ca cei care proclama Cuvantul sa fie relevanti, practici si eficienti. Autorul reuseste sa gaseasca o cale de a provoca slujitorii amvoanelor sa redobandeasca pasiunea pentru a cerceta Scripturile si intelepciunea pentru a gasi modalitati de a comunica adevarurile eterne generatiei lor fara a diminua sau dilua Evanghelia. Cartea aceasta este o unealta necesara tuturor celor care predica Scripturile.
Pastor dr. Ovidiu Dragan, Biserica Baptista Renasterea Arad, redactor revista "Farul Crestin"
Dr. David Henderson a studiat la universitatea Miami din Ohio inainte de a-si incepe cariera la Procter & Gamble in domeniul marketingului si al managementului de marca. Dupa ce a raspuns chemarii la lucrare, Henderson a obtinut titlurile de master si doctor la seminarul Gordon-Conwell Theological Seminary, unde  a studiat omiletica sub indrumarea lui Haddon Robinson, declarat recent unul dintre cei mai buni zece predicatori ai Americii. El a efectuat niste studii independente la Westminister College din Cambridge, Anglia, iar acum slujeste ca pastor principal al bisericii Covenant Presbyterian Church din West Lafayette, satul Indiana. Henderson a servit adesea ca vorbitor in cadrul unor conferinte sau biserici de pe trei continente si este un colaborator fidel al revistei Discipleship Journal, in care a publicat numeroase articole si editoriale.

Cand nu predica sau nu scrie, il puteti gasi in aer liber impreuna cu sotia si cei patru copii sau cautand prin raftul cu noile aparitii din libraria locala.

Numar pagini:
303